Det er ikke alltid et nederlag å gi seg...

Nytesting skjer i et bankende kjør: Denne gangen Think Tank Shape Shifter-ryggsekk

Må hakke ned denne i en fart siden leveringsfrister for ting jeg får betalt for nærmer seg med stormskritt.

I serien "Jakten på kameraveska" har jeg denne gangen funnet ut at jeg måtte prøve Think Tank Shape Shifter. Til tross for at en "Shape Shifter" er en ondskapsfull heks i blant annet Navajo-tradisjonen tar jeg sjangsen. Noe skal man ha igjen for å være religionsfri. Så skal jeg dekke til navnet neste gang jeg besøker Four Corners *

Jeg har vært skeptisk til denne ryggsekken siden jeg ble interessert i den. Stikkordet er at den er en transportsekk, ikke en sekk å skyte fra.

Fra starten av er imidlertid inntrykket positivt. Skal lage en mer utfyllende omtale, men inntil videre kan jeg anbefale omtalen i denne artikkelen hos The Phoblographer.


* For den som lurer hva slag nerdenytt jeg har for meg nå, henviser jeg til den store, og dessverre avdøde, forfatteren og indianervennen Tony Hillerman.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bjørneboe-året 2020

18 kjente og 2 mindre ikoniske foto. Og kameraene som ble brukt

Hvordan overleve en interkontinental flyreise i turistklasse?